Notícia destacada: Oberta la Convocatòria de beques d’investigació 2024/25 sobre càncer colorectal.

Premi al treball de divulgació

La Fundació Olga Torres, juntament amb altres cinc entitats de Sabadell, organitza el projecte de la Nit de la ciència i el coneixement amb la finalitat de fomentar les vocacions científiques entre la gent jove, donar a conèixer la recerca que des de la ciutat es genera i recaptar ajuts per a un projecte de recerca que es desenvolupi a la ciutat.

Per tal de contribuir a la divulgació de la recerca  medico-científica en l’àmbit específic del càncer colorectal i augmentar la visibilitat de la feina que realitzen els investigadors la Fundació Olga Torres convoca anualment aquest Premi dins el marc de la Nit de la ciència a Sabadell.”

Relació dels Premis concedits

2018

Projecte: La prevenció integral del càncer colorectal: Col·laboració dels professionals sanitaris, els alumnes de Medicina del Parc Taulí i els adolescents

Autores: Drª Maria Lluïsa Baré Mañas

Entitat receptora: Corporació Sanitària Parc Taulí de Sabadell

Import: 9.000 €

2017

Projecte: Desenvolupament de càpsules de difusió informativa sobre prevenció del càncer colorrectal a la plataforma “Mejor Sin Cáncer” de l’ICO/IDIBELL.

Autores: Drª Laura Costas, epidemiòloga coordinadora de la plataforma i Drª Gemma Binefa, responsable del Programa de Cribatge de càncer colorrectal de l’ICO.

Entitat receptora: Institut d’Investigació Biomèdica de Bellvitge IDIBELL de l’Hospitalet de Llobregat

Import: 9.000 €