Segons qui sigui l’entitat que gestioni el domini des d’on s’envien les galetes i tracti les dades que s’obtinguin es pot distingir:

Segons el termini de temps que romanen activades a l’equip terminal podem distingir:

Que al seu torn classificades segon la finalitat , són cookies tècniques necessaàries.. Us recordem, tal com li referim anteriorment, que són aquelles que ajuden que un lloc web sigui utilitzable en habilitar funcions bàsiques com la navegació de pàgina,l’accés a àrees del lloc webpermetre prestar el servei sol·licitat a l’usuari, com és el supòsit de l’idioma; Com a FOT aquestes cookies tècniquess’utilitzen exclusivament pera aquesta finalitat y no una altra, estan exemptes de demanar el consentiment de l’usuari per instal·lar-los.El lloc web no pot funcionar correctament sense aquestes galetes. No obstant això, heu de saber que podeu desactivar-les quan vulgueu des del vostre navegador, però és possible que el funcionament de la web sigui incorrecte.

Per poder acceptar o rebutjar les galetes d’anàlisi, que requereixen consentiment, s’han habilitat uns botons que apareixen en entrar a la web. En prémer “GUARDAR I ACCEPTAR”, es guardarà la selecció de cookies d’anàlisi que hagis realitzat. Si no heu seleccionat cap opció habilitada a aquests efectes, polsar aquest botó equivaldrà a rebutjar totes les cookies d’anàlisi. Si accepteu la instal·lació de les cookies d’anàlisi i posteriorment voleu desinstal·lar-les, haureu de procedir a esborrar-les des del vostre navegador, que podeu configurar per rebutjar o acceptar cookies, esborrar-les manualment o bé per a esborrar-les automàticament quan tanqueu el vostre navegador, equip o dispositiu. Més informació al següent apt.

Tota persona que accedeixi a aquesta web assumeix el seu paper d’usuari i us compromet al compliment de les condicions aquí disposades, així com qualsevol altra disposició legal que sigui d’aplicació. Per això us aconsellem a revisar el present text, així com la nostra Política de Privacitat.

Per a la resta d’informació sobre tractament de dades veure enllaç:  Política de privacitat.