Participació en Congressos.

ASEICA.- Asociación Española de Investigación sobre el Cáncer

Xè Congrés .- Pamplona. Octubre 2005.
XIè Congrés. Las Palmas de Gran Canaria. Maig 2007.
XIIè Congrés. Madrid. Maig 2009
XIIIè Congrés. Salamanca 2011.
SEFF.- Sociedad Española de Farmacogenética y Farmacogenómica.

IVrt Congrés. Pamplona. Setembre 2010
Vè Congrés.- Pamplona. Octubre 2011.

Actes Públics

Donat l’orígen i vinculació de la Fundació amb la ciutat de Sabadell, la FOT hi ha desenvolupat els següents actes :

El 10/05/2007 es feu un acte de presentació de la FOT al Teatre Principal, amb la presència de les autoritats locals, representants de les institucions de la societat civil de la ciutat i nombrosa assitència de públic.
S’hi representà la peça teatral Cap al tard interpretada per l’actor Sr. Ramon Madaula,
En el decurs de l’acte es va fer lliurament d’una beca a la Fundació Parc Taulí per al desenvolupament del Projecte Ensayo Clínico Multicéntrico prospectivo controlado y aleatorizado de no inferioridad del tratamiento del cáncer de recto T2-T3s (superficial) No M0 mediante Quimiorradioterapia preoperatoria y microcirigia endoscopica transanal (TEM) versus excisión total del mesorrecto (ETM), liderat per l’Hospital del Parc Taulí de Sabadell.

I

El 31/03/2011. es feu el Lliurament de beques al guanyadors de la convocatòria 2010 a l’Auditori de la Corporació Sanitària del Parc Taulí, comptant amb el suport de l’Acadèmia de Cienciès Mèdiques i del Col·legio Oficial de Metges de Catalunya, pronunciant-hi el Dr. Joan Martí Ragué una conferència magistral

Participacions en altres actes públics

Participació com a entitat convidada a la Jornada organitzada per l’Alianza para la Prevención del Cáncer sota el lema d’ Un compromíso con la sociedad , que es ca celebrar el 01/03/2011 a Madrid, amb la participació del Sr. Jordi Carbonell i del Dr.Josep Mª Montané.