Celebració de la Nit de la Ciència i el Coneixement 2018 a Sabadell

L’acte central de la Nit de la Ciència va congregar una nombrosa concurrència a l’Auditori de l’Antiga Caixa Sabadell.

Durant la vetllada es van concedir diversos premis, beques i reconeixements a l’activitat científica convocats per les entitats organitzadores, amenitzant el contingut acadèmic amb actuacions musicals i d’il•lusionisme, conduint l’acte el periodista Sergi Garcés.

Els beneficis d’aquesta 3ª edició es destinaran a dotar al Parc Taulí de Sabadell de la infraestructura necessària per la creació d’un laboratori d’organoides que permeti investigar especialment les malalties minoritàries.

Vista general de l’auditori

En els curs de l’acte es va fer el lliurament del Premi al millor treball de divulgació sobre el càncer de còlon, convocat per la Fundació Olga Torres.

Podeu veure el reportatge gràfic a la pestanya Fundació > Galeria fotogràfica > Nit de la Ciència 2018.