Concessió del Premi al Treball de Divulgació 2017

El dia 18 de Maig de 2017 a l’Auditori de l’Espai Cultura de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 tingué lloc la celebració de l’acte central de la Nit de la Ciència a Sabadell.

En el transcurs del mateix es va fer lliurament del Premi al treball de divulgació 2017 sobre el Càncer Colorrectal convocat per la Fundació Privada Olga Torres. El Jurat integrat per representants de les entitats organitzadores de la Nit de la Ciència va acordar concedir-lo al Projecte per al desenvolupament de càpsules de difusió informativa sobre prevenció del càncer colorrectal a la plataforma “Mejor Sin Cáncer” de l’ICO/IDIBELL, coliderat per les metgesses Laura Costas, epidemiòloga coordinadora de la plataforma i Gemma Binefa, responsable del Programa de Cribatge de càncer colorrectal de l’ICO.

Les guanyadores amb el document acreditatiu del Premi

En aquest 1ª edició el premi està dotat amb 9.000 €.

La durada prevista per al desenvolupament del projecte és de 22 mesos i la data d’inici serà el 1 de Juny de 2017.

Podeu veure el reportatge gràfic a la pestanya Fundació > Galeria fotogràfica > Premi Treball Divulgació 2017.