La FOT guardonada amb la Creu de Sant Jordi 2017

El Govern de la Generalitat de Catalunya va acordar concedir la Creu de Sant Jordi en la edició de 2017 a diverses personalitats i entitats, entre les quals hi figura la FUNDACIÓ PRIVADA OLGA TORRES.

Aquest guardó és un dels màxims reconeixements que atorga la Generalitat de Catalunya per distingir les persones naturals o jurídiques que pels seus mèrits hagin prestat un servei destacat a Catalunya.

La concessió es basa en les següents motivacions:

“Per la seva constant dedicació a la investigació del càncer i de la seva relació amb alteracions immunològiques. L’entitat té com a objectiu la promoció de la recerca científica, tecnològica i social d’alt nivell dins del marc universitari, de centres d’investigació o d’instituts especialitzats mitjançant el finançament directe de projectes específics d’anàlisi i tractament oncològic relacionats amb malalties immunomediades.”.

L’acte de lliurament de les Creus de Sant Jordi tingué lloc el dia 3 de Maig de 2017 al Palau de la Generalitat.

Moment en que el President de la Generalitat lliura el guardó al President de la FOT.

Podeu veure el reportatge gràfic a la pestanya Fundació > Galeria fotogràfica > Creu de Sant Jordi.