Concessió del Premi al Treball de Divulgació 2018

El dia 12 d'abril de 2018, en el decurs de l’acte central de la Nit de la Ciència i el Coneixement a Sabadell, celebrat a l’Auditori de l’Espai Cultura de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859, es va procedir a la concessió del Premi al Treball de Divulgació 2018, convocat per la FOT.

En la seva 2ª edició el premi dotat amb 9.000 € es va atorgar a la Drª Maria Lluïsa Baré Mañas pel Projecte “La prevenció integral del càncer colorectal: Col•laboració dels professionals sanitaris, els alumnes de Medicina del Parc Taulí i els adolescents”, que el desenvoluparà un equip de la Corporació Sanitària del Parc Taulí de Sabadell coordinat per la Drª Baré en un termini de 24 mesos

(Fotos: Dept. de Comunicació Parc Taulí)

El dia 12 de Maig de 2018, en el decurs de l’acte central de la Nit de la Ciència i el Coneixement a Sabadell, celebrat a l’Auditori de l’Espai Cultura de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859, es va procedir a la concessió del Premi al Treball de Divulgació 2018, convocat per la FOT

El Secretari de la FOT Sr. Jordi Carbonell anuncia el veredicte del Jurat