Concessió del premi al treball de divulgació 2017

El dia 18 de Maig de 2017 a l’Auditori de l’Espai Cultura de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 tingué lloc la celebració de l’acte central de la Nit de la Ciència a Sabadell.

En el transcurs del mateix es va fer lliurament del Premi al treball de divulgació 2017 sobre el Càncer Colorrectal convocat per la Fundació Privada Olga Torres. El Jurat integrat per representants de les entitats organitzadores de la Nit de la Ciència va acordar concedir-lo al Projecte per al desenvolupament de càpsules de difusió informativa sobre prevenció del càncer colorrectal a la plataforma “Mejor Sin Cáncer” de l’ICO/IDIBELL, coliderat per les metgesses Laura Costas, epidemiòloga coordinadora de la plataforma i Gemma Binefa, responsable del Programa de Cribatge de càncer colorrectal de l’ICO.

(Fotos: Gabinet Comunicació Parc Taulí)

el Premi es va atorgar al Projecte per al  desenvolupament de càpsules de difusió informativa sobre prevenció del càncer  colorrectal a la plataforma “Mejor Sin Cáncer”

El Sr. Jordi Carbonell, Secretari del Patronat de la FOT, anuncia el veredicto del Jurat

Les Dres Binefa i Costas fent l’exposició del Projecte guanyadors del Premi

Les guardonades amb el Secretari de la FOT celebrant la concessió del Premi

Tots els guardonat en l’acte de celebració de la Nit de la Ciencia 2017 a Sabadell juntament amb els representants de les entitats organitzadores.