Enllaços d'interès
Societats
som a: Divulgació > Divulgació Cientifica > Enllaços d'interès
Organitzacions
Cancer Care Ontario : www.cancercare.on.ca/index_gasttrointestinalcancerguidelines.htm
La Cancer Care Ontario és una organització de planificació i investigació que assessora el Govern d’Ontario sobre els aspectes d’assistència sanitària des de l’àmbit provincial, i proporciona informació a proveïdors i directius d’assistència sanitària, alhora que promou una prestació millor dels serveis que integren la xarxa de lluita contra el càncer.
NCCN : www.nccn.org/patients/patient_gls/_spanish/_colon/contents.as
La National Comprehensive Cancer Network (Xarxa Nacional contra el Càncer), una aliança composta pels 19 centres més importants d’estudi contra el càncer, constitueix una reconeguda font d’informació que ajuda els pacients i els professionals de la medicina a prendre decisions raonades sobre el maneig i les atencions en el tractament del càncer. A través de l’experiència que aporten les seves institucions membres, la NCCN desenvolupa, actualitza i divulga una biblioteca completa sobre directrius de pràctica clínica. Aquestes directrius constitueixen el patró d’or de la política clínica en oncologia. La NCCN és una organització sense ànim de lucre exempta d’impostos.
International Union Against Cancer : www.uicc.org
La International Union Against Cancer (Unió Internacional contra el Càncer) té com a objectiu fer avançar els coneixements medicocientífics en els camps de la investigació, el diagnòstic, el tractament i la prevenció del càncer, així com promoure tots els aspectes de la campanya contra el càncer arreu del món. Es dóna un èmfasi particular a l’educació dels professionals de la salut i a l’educació de la població general.
Agency for Healthcare Research and Quality's : www.ahcpr.gov
La missió de l’Agency for Healthcare Research and Quality (Agència per a la Investigació i Qualitat en Assistència Sanitària), l’AHRQ, és millorar la qualitat, seguretat, eficàcia i efectivitat de l’assistència sanitària per a tots els nord-americans. La informació derivada dels projectes d’investigació de l’AHRQ ajuda la població a prendre decisions més raonades i a millorar la qualitat dels serveis assistencials. L’AHRQ era abans coneguda com l’Agency for Health Care Policy and Research (Agència per a la Política Sanitària i Investigació).
Associació Espanyola contra el Cancer : www.aecc.es
L' aecc acull a pacients, familiars, persones voluntàries i professionals que treballen conjuntament per prevenir, sensibilitzar, acompanyar a las persones, i finançar projectes de investigació oncològica que permetrà un millor diagnostic i tractament del càncer.