Enllaços d'interès
Societats
som a: Divulgació > Divulgació Cientifica > Enllaços d'interès
Clínica Mútua de Terrassa : www.clinicamutuaterrassa.com
La Clínica Mútua de Terrassa omple un buit que hi havia en l’oferta sanitària privada al Vallès. La Clínica ofereix qualitat i garantia assistencial a totes aquelles persones que opten per la sanitat privada, evitant que s’hagin de desplaçar fora de la comarca. Simultàniament, la Clínica posa a l’abast dels metges de la zona uns equipaments de primer nivell a prop del seu lloc de residència.
Centro de información básico sobre el estreñimiento : www.conregularidad.com
Centre d’informació bàsic sobre el diagnòstic i tractament del restrenyiment. Dirigida al professional sanitari, inclou opinió de l’expert, bibliografia i consells per als seus pacients.
USP Institut Universitari Dexeus : www.idexeus.es
Fundat el 1973 inicialment com a clínica especialitzada en obstetrícia i ginecologia, USP Institut Universitari Dexeus s’ha adaptat a la demanda creixent de serveis sanitaris de primera qualitat que exigeix la societat actual. Gràcies a això, s’ha consolidat com un centre integral de salut on es diagnostica i tracta qualsevol tipus de malaltia.
GASTRODEX : www.gastrodex.com
GASTRODEX S.L. (SERVEI D’APARELL DIGESTIU), ubicat a l’estructura hospitalària de l’Institut Universitari Dexeus, participa en l’activitat de les altres especialitats mèdiques i quirúrgiques que el constitueixen i s’hi relaciona. Està integrat per un equip mèdic especialitzat en el diagnòstic de les malalties del tub digestiu, fetge i pàncrees.
UCHT : www.teotemtauli.com
Unitat de Coloproctologia Hospital Taulí