Enllaços d'interès
som a: Divulgació > Divulgació Cientifica > Enllaços d'interès
Associacions
American Gastroenterological Association: : www.gastro.org
La Societat Americana de Gastroenterologia (AGA) té com a missió l’avenç de la ciència i de la pràctica de la gastroenterologia. Fundada el 1897, l’AGA és una de les societats d’especialitats mèdiques més antigues dels Estats Units. Composta per dues organitzacions sense ànim de lucre —l’AGA i l’AGA Institute—, entre els nostres més de 14.500 membres hi ha metges i científics que desenvolupen treball d’investigació i que diagnostiquen i tracten les malalties del tracte gastrointestinal i el fetge.
American stroke association: : www.webmed.com
Web Medicine té el compromís de millorar l’ús de la web com a font d’informació mèdica a nivell acadèmic, professional i del consumidor.
Asociación española de coloproctologia: : www.medynet.com
L’Associació Espanyola de Coloproctologia té com a finalitat promoure el desenvolupament de la cirurgia colorectal a Espanya.
Cirujanos asociados : www.quirurgica.com
Associació privada de cirurgians.
Associació Espanyola d’Investigació sobre el Càncer : www.onco.net/aseica
L’Associació Espanyola d’Investigació sobre el Càncer (ASEICA) va néixer l’any 1983 amb la vocació de reunir els professionals espanyols dedicats a la investigació del càncer en totes les seves facetes. Després de diversos anys de centrar les seves activitats a tractar d’aconseguir una àmplia implantació nacional, recentment l’ASEICA ha començat una nova etapa de projecció internacional amb la seva integració a la European Association for Cancer Research (EACR) i a través de l’impuls d’activitats conjuntes amb societats i grups hispanoamericans interessats en la investigació oncològica.
American Society of Colon and Rectal surgeons : www.fascrs.org
Sociedad Española de Coloproctologia : www.aecp-es.org