Perquè hauria d'ajudar?

La Fundació Olga Torres dóna diners a la investigació relacionada amb el càncer colo-rectal, així com la seva detecció, tractament i prevenció. Més informació aquí

• El 95% de totes les donacions van a parar a beques d'investigació i recursos informatius, incloent-hi aquesta pàgina web.

• Tan sols el 5% són utilitzats per a les despeses administratives obligatòries (com ara els impostos).

Fent una contribució ens permetrà continuar i ampliar el nostre suport a grups d'investigació que estudien el càncer colo-rectal. Totes les nostres beques es basen en les donacions que rebem.

Com pot ajudar?

Fent una donació ens ajudarà a ampliar l'activitat de foment de la investigació del càncer colorectal.

Formulari de donació

Quan pulsi a “enviar” passarà a la pàgina segura del Banc Sabadell on podrà ingressar les dades necessàries per fer la donació.

No desem cap informació bancaria.

Nom:
Cognoms:
Import: €
Confirmo que he llegit i accepto les condicions de privacitat.

Totes les donacions són deduïbles d'impostos. Per obtenir un rebut de la seva donació, si us plau enviï un correu electrònic a info@fundacioolgatorres.org.